marți, 20 decembrie 2016

Spectacol cu casa inchisa

sigur că da luați un loc
în acest poem este loc pentru oricine
nu este nevoie să vă descălțați
oricum aici nu face nimeni niciodată curat
pragul acestui poem nu a fost trecut niciodată de vreun om neprihănit
am primit între aceste rânduri numai oameni oropsiți
oameni cu neliniști metafizice
oameni abandonați sau fără adăpost
turiști rătăciți sau călători fără o direcție precisă
sigur că da intrați și dumneavoastră domnule sinucigaș
aveți un loc chiar acolo în față pe scaunul din mijloc
singura mea condiție este ca în acest poem să nu se întâlnească doi oameni împărțind același tip de suferință
în calitate de gazdă recunosc
am făcut cunoștință cu toți
v-am trăit pe fiecare în parte
mărturisesc că am reușit să adun în această sală toate tipurile de suferință existente într-un om
ah iată că tocmai se ocupă și ultimul loc din spate
ei bine doamnelor și domnilor
din acest moment mă simt nevoit să mă retrag și să vă las singuri
în acest poem nu mai este suficient loc
pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu